Začínam podnikať, čo mám vedieť?

Autor: Jakub Kyrcz | 3.11.2015 o 9:11 | Karma článku: 0,00 | Prečítané:  192x

Zaoberám sa problematikou managementu a kreatívnymi riešeniami v businesse. Je to moja srdcová záležitosť ktorú robím nadovšetko najradšej.

Volám sa Jakub Kyrcz.

Založil som organizáciu Kreatívny poradca v ktorej sa tejto problematike venujem, rozhodol som sa ale spraviť blog aby som mohol svoje poznatky šíriť medzi všetkých čitateľov ktorých budú zaujímať témy ako pridaná hodnota, spätná väzba, motivácia pracovníkov, time management, seba-analýza, marketing s prázdnymi vreckami a pod.

V mojom prvom článku vám zverejňujem otázky na ktoré si každý musí odpovedať ešte pred samotným 
podnikaním. Pokiaľ už podnikáte a nemáte spravenú žiadnu analýzu vášho produktu a firmy verím že vás tieto špecifickéotázky posunú o kúsok v pred.

 

Čo chcem vytvoriť? (Čo som už vytvoril ?)
Na to aby ste si vedeli odpovedať na túto otázku musíte zodpovedať nasledujúce  podotázky.

1. Čo ponúkam?
2. Aký úžitok to môže priniesť ľudom?
3. Komu to ponúkam?
4. Prečo by si to mali ľudia objednať u mňa?
5.V čom som iný ako konkurencia?
6. Ako chcem, aby vyzerala moja značka?


Na každú odpoveď sa spýtajte druhotnou otázkou prečo?

Napíšte do komentára svoj názor na túto malú analýzu.

Jakub Kyrcz
Kreatívny poradca


 

Páčil sa Vám tento článok? Pridajte si blogera medzi obľúbených a my Vám pošleme email keď napíše ďalší článok
Pridaj k obľúbeným

Hlavné správy

EKONOMIKA

Zelenina z Lidla pohorela v amatérskom teste. Dá sa veriť meračom?

Internetom sa šíri video, v ktorom niekto meria dusičnany v zelenine a ovocí.

KULTÚRA

Dán o knižnom trhu: S mafiánskymi praktikami som sa nestretol

Spisovateľ má s podnikateľmi zlú skúsenosť.


Už ste čítali?